Garancia



A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy vevői mindenkor, teljes mértékben elégedettek legyenek az általa forgalmazott valamennyi árucikkel. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a távollévők közötti kereskedésre vonatkozó jogszabályokban és a Polgári törvénykönyvben rögzített rendelkezések irányadóak. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt   a szolgáltató 8 munkanapon belül díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a Vásárló választása szerint választhat más terméket a vásárlásával azonos értékben vagy elállhat a vásárlástól.

Az ékszerek alapanyaga antiallergén, galvanizált fémötvözet, ami a természetes oxidáció vagy más olyan anyaggal történő érintkezés hatására, amely a galvanizált fémekre jellemző hatást válthat ki sötétedhet, így ez a későbbiekben nem tekinthető garanciális hibának. A megrendelt ékszereket használja tisztán, vegyszerektől és más anyagoktól mentes körülmények között. Háztartási, ház körüli munka végzésekor, fürdéskor, egyéb tevékenységek végzésekor az ékszereket vegye le, hogy megkímélje azokat a felesleges elhasználódástól vagy a felesleges oxidációtól. Tárolja  a megrendelt ékszereket elkülönítve, tiszta tárolódobozban vagy helyen, vegyszerektől, háztartási szerektől, gyógyszerektől és más anyagoktól mentes körülmények között.  

A felhasznált textilek is természetüknél fogva elhasználódhatnak. Ezek sem tekinthetők garanciális hibának. Puha sörtéjű kefével óvatosan tisztíthatjuk ezeket a textil felületeket  pl. Vanish mosószappan segítségével. Műszőrme, bőr és egyedi textil felhasználásával készült termékek esetén nem javasolt ez a tisztítási mód. A textilek tárolására is vegye figyelembe az ékszereinkre vonatkozóan írott használati és tárolási útmutatót.

A vevő által nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból eredő, a terméken történt meghibásodásért, sérülésekért Szolgáltató nem vállal felelősséget és nem biztosít csereterméket, sem pénzbeli visszatérítést. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az info@fercmuvek.hu  címen, mely panaszra 2 munkanapon belül választ kap.